Hitta Recept

Matbloggstoppen

måndag 12 mars 2012

Helgen svepte förbi raskt!

Härligt med ljusa mornar, fåglar som kvittrar och solen som värmer :)
Vilken underbar helg jag har haft! Långa promenader längs med vattnet och jag hittade en plats som var helt vindstilla och solens strålar gjorde att mina kinder blev lite rosiga efteråt!

Matlagningen i helgen skötte som vanligt min Nordic Cooker, vet inte vad jag hade gjort utan den. Spenderar många fler timmar i köket iallafall.

Fick ett jättetrevligt collage från en kund/läsare som hade lagat min favoriträtt Thaikyckling med jordnötssås och koriander(utan koriandern, för de hade en liten gäst som inte var helt förtjust i det, men desto mer jordnötssås ;))
Utan koriander men det var gott ändå!



Själv åt jag också en kycklingrätt -  Kyckling Cacciatore :)



Tack för en trevlig helg! Nu väntar en spännande vecka!
Kram Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar